De laatste dag - Reisverslag uit Druten, Nederland van Gradje - WaarBenJij.nu De laatste dag - Reisverslag uit Druten, Nederland van Gradje - WaarBenJij.nu

De laatste dag

Door: gradje

Blijf op de hoogte en volg Gradje

22 Juni 2012 | Nederland, Druten

dag allemaal,

wij zijn vandaag aangekomen in druten.
de reis zit erop.

Eergisteren en gisteren hebben we met z'n vieren nog samen gereden. Maar gisteravond heeft Ad net voor Hamburg afscheid van ons genomen. Ad had de nachttrein geboekt naar Munchen. Wij zijn net voor Hamburg van de snelweg gegaan en hebben bij een Gasthof onze intrek genomen. Dit bleek later een goede keuze te zijn. Ad sms-te ons dat er file was net voorbij onze afslag. Wij hebben lekker geslapen en goed gegeten voor weinig. (veul vur weinig zal ik mar zegge, woah..)

Eergisteren hebben we samen nog langs de kust gereden vanaf de Preekstoel richting Kristiansand. Daar hebben we nog een prive appartement gehuurd en genoten van een heerlijke BBQ.

Ach als afsluiter vandaag hebben ook nog maar eens het regenpak aangetrokken. Was wel nodig. wel jammer na een paar stralende laatste dagen, maar ja. Wel lache toen we op de snelweg in Duitsland de bus van Schiks weer zagen rijden en deze ook nog stopte daar waar wij tankten. Even onze verhalen verteld aan de passagiers die daar benieuwd naar waren en het leuk vonden ons hier weer te treffen.
Maar ja, het zit erop.
Oh ja, de stand....
ja, ik heb de begin foto en de laatste km-stand foto bijgesloten.
Ja je ziet het goed..we hebben 8734 km gereden...
Een kale achterband en lekke voorvork kering, maar een schat aan indrukken rijker.

Bedankt allemaal voor het lezen en de reacties, Dit schrijf ik namens Ko, Mark, Ad en ondergetende.

Groeten Gradje

  • 22 Juni 2012 - 18:27

    Karin:

    Fijn dat jullie weer goed thuisgekomen zijn...en een geweldige rit hebben gehad! We hebben jullie gevolgt en jullie zijn zeker een mooie ervaring rijker! Nu weer lekker genieten van je gezinnetje! Tot snel.

    X karin

  • 22 Juni 2012 - 19:33

    Marieke Van Leeuwen:

    Wat een verslagen van de afgelopen paar dagen waar ik nog niet op gereageerd heb! Dat is nu een bietje laat.. maar in ieder geval, FIJN mannen, dat alles goed is gegaan, dat jullie hebben genoten, gelachen, gedronken en goed hebben gereden. Wat een reis, wat een ervaring, wat goed dat jullie dit gedaan hebben!
    En wat fijn dat jullie er weer zijn,

    WELKOM THUIS!

  • 22 Juni 2012 - 22:47

    Huub:

    Grad
    Snik,snik,snik aan al het.mooie komt dan toch een einde. Het rugzakje is weer gevuld met mooie herinneringen. Ik ga je snel spreken en wil al je ervaringen horen.
    Spreek je snel ok.
    Groet Hubert.

  • 23 Juni 2012 - 11:22

    Jos Dun Beun:

    Welkom thuis allemaal.
    Gradje, ge het van mijn gewonne. Ikke thuis op vrijdagavond om 20.00 uur na een www.TDF2012.net vanuit Londen en 1600 km en GEEN lekke voorvorkkeerringen na mijn "bergen" met kasseien van de Ouwe Kwaaremont, de Muur van Gerardsbergen en de Cauberg !! Ik had slechts een kapotte zekering van de koelvin en toen liep ie heet en toen spoot het water eruit en toen moest ik um maken en toen deed ie het weer. Ik zie oe snel ....

  • 23 Juni 2012 - 11:56

    Jos Dun Beun:

    Sorry, vergeten te vermelden: Gradje heeft ook 2 x meegedaan met die Toer de Frans en geld ingezameld voor het goede doel. Nu hebben we met zijn allen 45.000 euro voor KiKa opogehaald !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Druten

motorreis Noordkaap

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2012

De laatste dag

19 Juni 2012

Preekstoel

19 Juni 2012

Dag 15

17 Juni 2012

Dag 14

17 Juni 2012

Dag 13
Gradje

Hallo allemaal, Zondag 3 juni 2012 is het dan zover. Na een voorbereiding van 2 jaar ( nou ja voorbereiding , 2 x ferry geboekt, route gemaakt en motor afgetankt.) is het dan zover. Met z'n vieren ( Ko, Ad, Mark en ik) rijden we zondag 3 juni naar het einde van de wereld, de Noordkaap. Een hele uitdaging waar ik stiekem al een tijdje naar uit kijk. Het zullen vele kilometers zitten zijn. Velen vrienden, bekenden, collega's en famile (nu heb ik ze wel allemaal.) spraken mij aan om hen een berichte te sturen van de vorderingen op reis. Aangezien dat laatste ondoenlijk is heb ik hier account aangemaakt, zodat ik bij elk gratis wifi point een paar vorderingen op het net kan gooien. Mc Donalds heeft gratis wifi, dus wij zullen hoofdsponser worden van de Sacandinavien Mc Donalds Group. Ik hoop dat de helm over drie weken nog past.. Verwacht niet teveel tekst, want ik heb geen netbook/notebook noch een PIL ( ook wel tablet genoemd). Ik zal het dus met mijn hoogwaardige Adroid GSM moeten doen welke een toetsenbord heeft ter grote van mij duim. Of dat nu aan mijn GSM ligt of aan mijn handen laat ik in het midden. Met andere woorden. Het zal een opgave worden. Zo kan ik jullie af en toe een berichtje sturen met onze vorderingen. Tot slot; We zijn uiterlijk de 23e weer terug in Nederland. Veel leesplezier. Groeten van Gradje, Ko, Ad en Mark.

Actief sinds 22 Mei 2012
Verslag gelezen: 1292
Totaal aantal bezoekers 23000

Voorgaande reizen:

03 Juni 2012 - 23 Juni 2012

motorreis Noordkaap

Landen bezocht: