Dag 15 - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Gradje - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Gradje - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: gradje

Blijf op de hoogte en volg Gradje

19 Juni 2012 | Noorwegen, Oslo

dag 15
dag allemaal.

reisdag 15, zondag 17 juni hebben we weer een onvergetelijke route gereden.
Na Lomm zijn we de 55 op gegaan..ook wel de koningin genoemd. Rijden langs metershoge sneeuwmuren. Vervolgens deze weg afgesneden om nog een prachtige over een berg te nemen. Zo kwamen we uit in Leardal. Daar zijn we gesplitst en zijn Ad en Mark door de 25 km lange tunnel gereden. dit omdat de achterband van mark eerder was lekgeraakt en de noodprop het langzaam het begaf. Ko en ik hebben de pas genomen over de berg.. Hier kwamen we Paul met zijn groepje
tegen. ik zou liegen als de pas niet mooi zou zijn..
De band v Mark begon steeds harder leeg te lopen dus een grotere plaats moest worden aangedaan. Dit is Voss geworden. niet nadat er eerst boodschappen zijn gehaald...zonder bier. want dat verkopen ze niet op zondag@##%&*@@%gloeiende####&&£¢:O. dus dan maar een pilske in het cafe. Dat is er maar een geworden......ach het was vaderdag. Waarom een. zal het verklappen. een glaasjse van 1/2 L is duurder dan de duurtste krat bier in NL als deze niet in de aanbieding is......dus.

  • 20 Juni 2012 - 11:00

    J.s.:

    Nou heren, het ziet er prachtig uit,als jullie thuis komen wordt het heel lang nagenieten. Rest mij te zeggen een goede voortzetting van jullie reis en groeten van ons jan en willy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

motorreis Noordkaap

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2012

De laatste dag

19 Juni 2012

Preekstoel

19 Juni 2012

Dag 15

17 Juni 2012

Dag 14

17 Juni 2012

Dag 13
Gradje

Hallo allemaal, Zondag 3 juni 2012 is het dan zover. Na een voorbereiding van 2 jaar ( nou ja voorbereiding , 2 x ferry geboekt, route gemaakt en motor afgetankt.) is het dan zover. Met z'n vieren ( Ko, Ad, Mark en ik) rijden we zondag 3 juni naar het einde van de wereld, de Noordkaap. Een hele uitdaging waar ik stiekem al een tijdje naar uit kijk. Het zullen vele kilometers zitten zijn. Velen vrienden, bekenden, collega's en famile (nu heb ik ze wel allemaal.) spraken mij aan om hen een berichte te sturen van de vorderingen op reis. Aangezien dat laatste ondoenlijk is heb ik hier account aangemaakt, zodat ik bij elk gratis wifi point een paar vorderingen op het net kan gooien. Mc Donalds heeft gratis wifi, dus wij zullen hoofdsponser worden van de Sacandinavien Mc Donalds Group. Ik hoop dat de helm over drie weken nog past.. Verwacht niet teveel tekst, want ik heb geen netbook/notebook noch een PIL ( ook wel tablet genoemd). Ik zal het dus met mijn hoogwaardige Adroid GSM moeten doen welke een toetsenbord heeft ter grote van mij duim. Of dat nu aan mijn GSM ligt of aan mijn handen laat ik in het midden. Met andere woorden. Het zal een opgave worden. Zo kan ik jullie af en toe een berichtje sturen met onze vorderingen. Tot slot; We zijn uiterlijk de 23e weer terug in Nederland. Veel leesplezier. Groeten van Gradje, Ko, Ad en Mark.

Actief sinds 22 Mei 2012
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 22997

Voorgaande reizen:

03 Juni 2012 - 23 Juni 2012

motorreis Noordkaap

Landen bezocht: